Hyggelige referanser fra noen av Renovas kunder.
Nedenfor ser du ca. 30 referanser for mange av våre tjenester. Klikk gjerne også her på «OMTALER» , og se ytterligere ca. 140 omtaler der kunder skriver inn hva de synes om oss.
Renova fikk i oppdrag å tømme og vaske mine foreldres tre etasjes rekkehus i Oslo vinteren 2013, før det skulle selges. Fem tonn gammelt innbo ble fjernet på under to dager. De gjorde en super jobb. Den ble gjort innen avtalte kostnadsrammer, til riktig tid og med svært godt sluttresultat. Jeg sjekket først en del konkurrenter. De var betydelig dyrere og mer byråkratiske. Kan anbefale Renova.
Da vi skulle flytte fra enebolig til leilighet valgte vi RENOVA til jobben. De sto for flyttingen og flyttevasken. RENOVA gjorde en strålende jobb for oss til en hyggelig pris. Flyttingen gikk bedre enn forventet og husvasken ble utført slik at både megler og ny eier bemerket denne positivt. RENOVA anbefales, og vi takker firmaets personale for hjelpen for vel utført arbeid.
Jeg har flyttet fra rekkehus til leilighet i Bærum. RENOVA har stilt opp med «Ryddebil» til bortkjøring før og etter flytting, samt selve flyttingen. Helt supert! Kjempeproffe folk som både var raske og påpasselige med at alt ble skånsomt behandlet. I tillegg må de være blant markedets billigste og mest fleksible! Anbefaler absolutt RENOVA!
I forbindelse med totalrenovering av vår enebolig i Bærum undersøkte vi markedet for et firma som kunne håndtere avfallet fra riving og bygging. Det viste seg at Renova var gunstig på pris, og ikke minst – vi slapp å sortere avfallet og trengte ikke å ha flere konteinere stående på tomten i byggeperioden. Når vi hadde et passe stort lass ringte vi bare Renova og så kom de og hentet det. Vi har kvittet oss med i størrelsesorden 10 tonn avfall gjennom Renova, og er strålende fornøyd med tjenesten.
Vi har de siste årene benyttet Renova ved flere anledninger og er meget godt fornøyd, også med prisnivået på tjenestene. Vi har alltid fått rask og effektiv hjelp. De har utført tjenester med:
- Dødsbo, som vi jevnlig håndterer, der Renova har besørget tømming av boliger inkl. sortering, demontering, bortkjøring, flyttevask, samt transporter hjem til arvinger – alltid skadefritt levert.
- Vi har også benyttet Renova i forbindelse med flytting av våre kontorer i Sandvika og de har håndtert alt på en meget effektiv måte, med hyggelige og raske arbeidslag som har stått på. Flyttebyrå anbefales.
At Renova har store flyttebiler og også store komprimatorbiler som på stedet presser sammen møbler og større ting som skal kastes er svært tidsbesparende, samtidig som arbeidet går meget raskt og effektivt. Vi har kun gode erfaringer med Renova og kan gi våre beste anbefalinger til de som vurderer å bestille deres tjenester.
Vi bestilte flytting i slutten av februar 2013. Har tidligere flyttet både fra Tromsø og Trondheim i tilegg til rundt omkring i Akershus, og har vært borti det meste. Renova har vært det beste firma jeg har hatt kontakt med i forbindelse med flytting. I tillegg var de billigst av alle jeg har sjekket med. Det var lett å ta kontakt og de var meget raske til å svare på alle henvendelser. Ble blant annet oppringt på flyttedagen når bilen forlot Renova slik at jeg visste nøyaktig når de kom. Dette var ganske greit for da fikk man svar på alle rare ting man lurte på når man sto midt i kaoset og ventet på flyttebilen. Måtte blant annet utsette flyttedagen, og dette var ikke noe problem. Flyttemannskapet var kjempetrivelige folk som tok alle utfordringer på strak arm. Alt fra en umulig sofa til stupbratte, smale og islagte veier. De var forsiktig med alt de håndterte; fra sofa, esker, til søppelsekker med klær (til og med). Tok meg ikke engang bryet med å påpeke hva som var gammelt arvegods som måtte håndteres ekstra forsiktig. Renova skal vi bruke neste gang vi flytter!
Da vi etter 25 år skulle flytte fra vår enebolig i Bærum til leilighet i Oslo sentrum, viste Renova seg å være den perfekte samarbeidspartner. Ikke bare foretok firmaet selve flyttingen, både til lager i Røyken og til den nye leiligheten, men utførte også en rekke håndverkstjenester. Et verdifullt, arvet speil ble fraktet i spesialsnekret kasse, og deretter forskriftmessig hengt opp i ny leilighet. Kjellerboden i bygården fikk nytt tremmegulv og malte vegger i løpet av en dag. Alt vi ikke tok med oss på flyttelasset, av slitte møbler og skrot, ble kjørt til søppelfylling. Også hagen ble ryddet og gjort klar til nye eiere. Vi har aldri opplevd å få så mye for pengene som da fakturaen kom.
Da vi pusset opp huset i 2010-2011 fant vi fort ut at det lønte seg å få hjelp til bortkjøringen av skrotet. I en travel oppussingssperiode med mye egeninnsats var det rene luksusen å se at tonn etter tonn med fliser, kjøkkeninnredning, dører, vinduer og panel ble tatt hånd om av Renova. Og det til en pris vi ikke hadde klart å slå hvis vi skulle gjort jobben selv. Vi har benyttet «Ryddebil» fra Renova mange ganger, og vil fortsette å bestille dem når vi har noe som skal bort.
Vi engasjerte Renova til klargjøring av enebolig for salg. Oppdraget omfattet det aller meste av det praktiske som må gjøres for å kunne selge en bolig. Det er utført arbeid med:
- Rydding av overgrodd hage og bortkjøring av hageavfall
- Utvendig beising av huset
- Innvendig maling
- Tømming av huset inklusiv loft, boder og garasjer, for alt som skulle kastes og bortkjøring av dette
- Flyttevask av huset.
Dette har fungert greit og vi har samarbeidet godt. Renova har utført arbeidet på en effektiv og skikkelig måte. De har også vært greie å forholde seg til og har kommet med konstruktive innspill underveis. For oss har det vært en stor fordel at vi har kunnet forholde oss til kun Renova for alle de forskjellige jobbene som skulle gjøres. Vi kan anbefale Renova til denne type oppdrag.
Kinnarps er i dag Europas nest største leverandør av interiørløsninger til kontor, skole og helse. Høy kvalitet og lav miljøpåvirkning kjennetegner hele kjeden – fra råmateriale til ferdige løsninger for arbeidsplassen. Som en del av vår kundeservice gir Kinnarps tjenesten ” Demontering og fjerning av eksisterende kontormøbler”. For å løse behovet for fjerning av kontormøbler leier Kinnarps inn Renova. Vi i Kinnarps samarbeider godt med Renova. Vi opplever att Renova er punktlig og meget fleksible når det gjelder å utføre de tjenester som vi trenger på kort varsel. Att Renova også har meget gunstige priser gjør Renova til det naturliga valget for oss i Kinnarps.
Jeg valgte Renova til maling av vårt hus. Ble kjent med Renova etter å ha mottatt melding i postkassen om at Renova hentet «hageavfall». Etter å blitt kvitt hageavfall på en enkel og rimelig måte av Renova leste jeg på Renovas nettside at de også påtok seg «maling av hus». Jeg innhentet noen tilbud på dette. Valget falt på Renova. Tilbudet fra Renova var ryddig satt opp og inneholdt alt jeg forventet når det gjelder mottatt tilbud. Arbeidet med maling av huset ble kjapt og tilfredstillende utført, også rimelig. Renova svarte kjapt på mine sms, var fleksible og serviceinstilte. Ut i fra Renovas arbeide hos meg kan de absolutt anbefales.
Jeg kan trygt anbefale Renova. For meg har de utført maling av stort hus, renovering av tak og vegger på garasje, beskjæring av trær, samt bortkjøring av hageavfall og byggeavfall. Hyggelige ansatte som utfører arbeidet raskt og effektivt. Jobbene har vært utført til avtalt tid og pris. Malerarbeidet ble også mye billigere enn maksimalprisen i tilbudet, siden de brukte langt færre timer enn det de estimerte i tilbudet. Sluttresultatet har jeg alltid vært veldig fornøyd med, og Renova anbefales.
Vi brukte Renova til å flytte ut av barndomshjemmet og ble med møtt av hyggelige karer som var presise, flinke og rimelige. Tor som eier Renova er det man kaller en «kjernekar», han gir mer enn forventet i en slik prosess fordi han har tid til å være både lyttende og fleksibel. Vi har også brukt Renovas ryddebil til å hente skrot som skal kastes, og kommer helt klart til å bruke dem igjen. Kan anbefales!
I forbindelse med en totalrenovering av rekkehus på Bekkestua kontaktet jeg Renova for å få hjelp med bortkjøring av byggeavfall. Dette skulle vise seg å være et klokt valg. Hageavfall, byggeavfall og stein ble hentet og kjørt bort som avtalt. 2-3 menn ryddet opp med river og raker og etterlot seg en plettfri byggeplass. Arbeidet ble utført til avtalt tid og til avtalt pris. Jeg er meget fornøyd!
Da vi skulle flytte fra 2 leiligheter og inn i et felles hjem besluttet vi å benytte oss av flyttebyrå-tilbudet til Renova. De stilte opp med godt humør og velvilje selvom vi skulle flytte ut fra 3. etg – uten heis, og inn i 4. etg -også uten heis. Guttene fra Renova var høflige, blide og ikke minst; veldig effektive! Noe skulle opp i leiligheten, noe skulle ned i boden, og noe skulle kastes – ikke noe problem; alt havnet der det skulle! Det var utrolig greit at de også tok med seg søppel/tom emballasje og ting vi ikke ville ha med videre, da de dro. Vi har hele veien fått god oppfølging fra Renova, og til en veldig konkurransedyktig pris. Vi vil anbefale alle vi kjenner både ryddebil- og flyttebil- tjenestene deres.
Har benyttet meg av Renova´s tjenester det siste året. Er ett lite firma som pusser opp kjøkken, bad og diverse. Er innmari godt fornøyd med service, punktlighet og pris.
Om du har et overfylt loft du må gjøre noe med, er Renova det du trenger. Renova kommer til deg og henter avfallet på et avtalt tidspunkt. Jeg satte det utenfor, de kom med komprimatorbil og en bil til ting som ikke kunne kvernes opp for brenning. På temmelig nøyaktig 20 minutter var alt avfallet borte vekk. Fantastisk effektivt og en pris som gjør at dyr containerleie er en saga blott. Renova sorterer dessuten for deg. Og tar med alt fra papp til malingsrester. Bare tiden spart på sortering på ISI er verdt prisen Renova tar.
Vi skulle flytte innbo fra hele leiligheten vår fra en container til et rekkehus. Vi valgte å bruke RENOVA for denne jobben. Grunnet smale veier ved nye boligen, dro RENOVA på befaring uten ekstra kostnad for å se hvilke biler som kunne passe inn. Selve flyttejobben gikk veldig raskt og smertefritt, mye raskere enn forventet. I tillegg ble det billigere med RENOVA, enn det ville kostet å leie bil en hel helg for å gjøre jobben selv. Vil derfor anbefale RENOVA for flyttejobber.
I forbindelse med flytting innen Bærum fra 2-mannsbolig til leilighet søkte jeg på flyttebyråer på internett og endte opp med å kontakte Renova og gjøre avtale på flytteoppdraget. Det har jeg ikke angret på. Dato for flytting ble bestemt, men så oppsto det vannskade i den nye leiligheten så flytteprosessen måtte endres. Renova ordnet med lagerplass for flyttelasset og transport til den nye leiligheten når den var klar for innflytting, alt med personlig oppfølging og fleksibilitet. Vi fikk også utført flyttevask av Renova med meget godt resultat. Alt flyttegods ble behandlet meget skånsomt av hyggelige folk – ingen skader verken på eiendeler eller hus/leilighet. Når flyttingen og vaskingen i tillegg ble utført til en hyggelig pris kan jeg absolutt anbefale Renova.
Hei, Da har jeg lagt fakturaen til betaling i morgen. Den var som forventet ut fra tilbudet. Takk for vel utført oppdrag. Jeg synes dette har gått som smurt fra start til mål. Takk til gutta dine og deg selv for effektivt flytte og rydde arbeid. Likeså takk til dine vaskefolk som har gjort en utmerket jobb så langt jeg kan vurdere det.
Renova har utført diverse oppdrag, i våre foreldres dødsbo. Dette har bestått i: * Rydding og bortkjøring av skrot, hele 9 tonn! * Diverse snekkerarbeid * Fjerning av gamle møbler, hyller og inventar * Vask av huset og klargjøring for visning i forbindelse med salg Vi er svært fornøyd med måten arbeidet har vært gjennomført på og prisen vi har betalt. Renova er punktlige og effektive. Vi anbefaler gjerne Renova til andre.
Ramstad Borettslag har benyttet flere av tilbudene til Renova i løpet av de siste par årene og firmaet kan anbefales på det sterkeste! Hos oss har de hentet grøntavfall etter trefellinger og vi har benyttet Renova til skrotinnsamling, senest våren 2014. Når beboere fra 110 leiligheter rydder i 220 boder så blir det mye skrot, og ikke minst mye forskjellig typer skrot. Avfallet ble hentet nøyaktig til avtalt tid og man kunne ikke se et spor av skrotrester på bakken etter at alle tonnene med skrot var fjernet! For oss betyr det mye at de tar med seg alle typer avfall, samt at de er velvillige med bærehjelp for de beboerne som måtte ha behov for det. En annen viktig faktor er prisen på deres tjenester, den er uslåelig sammenlignet med hva borettslaget tidligere har hatt i containerutgifter. Renova anbefales som nevnt på det varmeste……Ramstad Borettslag kommer garantert til å benytte oss av Renova i fremtiden.
Berger Boligsameie har 192 leiligheter, og ligger på Rykkin i Bærum. Vi har benyttet Renova flere ganger til både Skrotinnsamling, Kvistinnsamling og Håndverkertjenester. Vi har veldig gode erfaringer med dem, og vil benytte dem regelmessig i fremtiden. Ved skrotinnsamlingene deres, setter bare folk alt de vil kaste utenfor oppgangene, og så henter Renova i løpet av dagen. De kjører forbi med komprimatorbiler og skapbiler og laster rett inn. Veldig enkelt og greit for oss. Det er også bra at Renova tar med elektrisk avfall, maling, bildekk osv. Tidligere benyttet vi containere, og da var det stadig problemer med at disse ble for fulle eller at det var lagt i feil ting. Nå slipper både vi i styret og vaktmesteren å tenke på dette. Det er selvfølgelig også flott at det har blitt billigere med Renova, enn om vi skulle ha benyttet containere. Må også nevne at Renovas mannskaper også har hjulpet til med å bære ut tunge ting fra leiligheter og kjellere, uten at dette har kostet noe ekstra. Super service! Ved siste skrotinnsamling, slo vi oss sammen med nabosameiet, og det gikk også fint. Ved kvistinnsamlingene har vi bare lagt kvist og hageavfall i store hauger, og så har Renova hentet dette med komprimatorbil og kranbil. Veldig greit å slippe plassering av containere, og fylling i disse.
Voll Vel har brukt Renova i fleire år. Vi køyrer stor innsamling på Øvrevoll Galopp både vår og haust. Her leverer vi hageavfall og skrot av alle slag. Medlemmene i Voll Vel nyttar også Renova til henting av skrot i heimen. Det er gildt å samarbeide med Renova. Dei ryddar opp, er fleksible og tenestevillige. At vellet også har får kontroll på økonomien er også bra. Miljøvenleg er det også. Voll Vel har ca 580 medlemmer, og dekkjer området rundt Øvrevoll Galopp.
Samarbeidet med Renova startet i 2009, da de introduserte skrot og hageavfall innsamling for Vestre Stabekk Vel. Det var et vellykket prosjekt og har siden vært et fast innslag i vellets program. Jeg som ansvarlig for vårrydding og høstens skrotinnsamling i vellet setter stor pris på Renovas gode serviceinnstilling og at de gjør en god og grundig jobb. Det er viktig når det er snakk om så mange mennesker som blir berørt og store og små problemer kan oppstå. Min erfaring er at Renova stiller opp og yter maksimalt.
Det er lett å skrive en referanse for dere. Vi har brukt dere flere ganger nå, og erfaringene har vært upåklagelige. Dere kommer som avtalt, gjør en super jobb på plassen med rydding og bortkjøring av restloppene, og sparer på den måten foreldre og musikanter for mye arbeid. Alle som driver loppemarked vet at det koster penger å gjennomføre et slikt prosjekt. Bruk av RENOVA er i så måte den beste investeringen vi gjør.
Evje skoles Musikkorps har brukt Renova til å bistå ved opprydding og bortkjøring av restlopper siden 2010.Det har gått raskt og effektivt. Vi kommer til å fortsette å bruke Renovas tjenester.
Hasle skoles musikkorps har benyttet Renovas tjenester ved flere anledninger i forbindelse med opprydding etter våre loppemarkeder de siste årene. Våre erfaringer med selskapet er udelt positive, både mht. kommunikasjon/oppfølging underveis, pris og servicenivå. Det er spesielt positivt at selskapet stiller med ansatte som hjelper til med selve ryddingen, og vektlegging av kildesortering er også positivt i et miljø/ressursperspektiv. Prikken over i-en er hjelp til å rydde/feie etter at lastingen er unnagjort. Mot denne bakgrunnen gir vi Renova våre anbefalinger.